تشکیل اولین شورای حکمیت ورزش در خراسان جنوبی

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی از ایجاد نخستین شورای حکمیت ورزش در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، عزیزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: یکی از بزرگترین چالش‌ها و مشکلات پیش روی ورزش حاشیه‌های موجود در این حوزه است که برخی مواقع اختلاف سلیقه مدیران و هیئت‌های ورزشی منجر به یک بحران می‌شود.

او با بیان اینکه این اختلافات و درگیری‌ها موجب می‌شود بسیاری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در ورزش استان دیده نشود، افزود: این امر باعث شد تا به دنبال ایجاد یک نهاد بی طرف باشیم که اعضای آن در عین تجربه به عنوان بازویی کمکی و مشورتی عمل کند.

عزیزی با اشاره به رعایت تمامی ضوابط و قوانین در ایجاد  شورای حکمیت ورزشی، تصریح کرد: در اولین جلسه، رای گیری انجام و رئیس این شورا با رای مخفی انتخاب شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه اعضا شورا ۱۳ نفر هستند، اظهار کرد: ضمن حضور کارشناسان حقوقی در کنار اعضا شورا، محمد رضا لطیفی به عنوان رئیس و  طوبی خزائلی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

او در خصوص مجمع خیرین ورزش استان بیان کرد: این مجمع ۷۳ پروژه در دست احداث دارد که تا کنون ۱۵ پروژه افتتاح شده و مابقی آن به کمک خیرین نیک اندیش در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

عزیزی در خصوص جذب اسپانسر برای ورزشکار المپیکی استان عنون کرد: رئیس صنف طلافروشان تهران هزینه‌های ورزشکار المپیکی استان را تقبل کرده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.