از دستگیری یک خانم به جرم سرقت تا کشف کالای قاچاق

خبر‌های نیروی انتظامی ۱۹ آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حسن‌پور رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با تاکید بر مراقبت شهروندان از گوشی خود هنگام حمل یا مکالمه در محیط‌های عمومی و اماکن شلوغ، گفت: خانمی که اقدام به سرقت ۴ فقره گوشی تلفن همراه کرده بود در عملیات ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

او بیان کرد : این خانم در بازجویی‌های پلیس، به ۴ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان کرمان اعتراف کرد که گوشی‌های مسروقه تحویل مالباختگان شد.

کشف کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقادیری کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در سه راهی راین به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حسن‌پور گفت: از این اتوبوس که در مسیر زاهدان به تهران در حرکت بود ۱۰۰ جفت کفش، ۲۴۰ قوطی روغن نارگیل، ۲۴۰ شیشه ترشی انبه پاکستانی، ۴۴ دست سوئی شرت کشف شد.

کشف ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه از یک خودروی عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجفی گفت:ماموران انتظامی با استقرار در محور"بم-زاهدان" ۲ دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از یکی از خودرو‌ها ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که از نقاط شرق کشور وارد و بارگیری شده بود را کشف و در این رابطه ۲ نفر را دستگیر کردند.

کشف ۲۰۵کیلو تریاک و حشیش در عملیات پلیس بردسیر

جانشین انتظامی شهرستان بردسیر از کشف ۲۰۵کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات ماموران کلانتری شهر نگار خبر داد.

سرهنگ مراد حیدری در این خصوص گفت: ماموران کلانتری"نگار"هنگام گشت زنی در محور اصلی این شهر دو دستگاه وانت پیکان را متوقف کردند که در بازرسی از یکی از خودرو‌ها ۱۰۳ کیلو تریاک و از وانت دیگر ۱۰۲ کیلو حشیش کشف و دو متهم دستگیر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل مواد کشف شده و متهمین به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

در حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون بنز در محور ماهان–هفت باغ یک نفر کشته شد.

سرپرست پلیس راه شمال استان با اعلام این خبر بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و گفت: عامل اصلی تصادفات در جاده‌های استان خطا‌های ناشی از عوامل انسانی مانند بی توجهی به جلو، سرعت زیاد و سبقت‌های نا به جا هستند که لازم است همه نسبت به این موارد خطرساز حساس باشند.

کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فهرج

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه تانکر حامل ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس امنیت شهرستان فهرج خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس اطلاعات فهرج با کار اطلاعاتی متوجه شدند افرادی اقدام به خرید گسترده محصولات نفتی از استان‌های مرکزی و انتقال آن‌ها به مناطق مرزی جنوب شرق و سپس به کشور پاکستان می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه تیم‌های نامحسوس پلیس با کنترل محور فهرج-زاهدان طی عملیاتی هر ۳ دستگاه تانکر را متوقف و از آن‌ها ۸۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

کلاهبرداری سایبری با شگرد فروش فیلم و سریال

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: فردی که با شگرد فروش و دانلود فیلم در شبکه‌های اجتماعی اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت از حساب آن‌ها می‌کرد، به دست قانون سپرده شد.

سرهنگ یادگارنژاد گفت:افراد سودجو اقدام به ایجاد کانال و صفحات تبلیغاتی با موضوعات جذاب و اغوا کننده می‌کنند و از کاربران فضای مجازی می‌خواهند برای دریافت کالا یا خدمات با پرداخت مبالغ اندک به آدرسی که جعلی است و خودشان طراحی کرده اند مراجعه کنند که در واقع کاربر را به درگاه جعلی پرداخت (فیشینگ) هدایت و اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار