تا پایان امسال؛

بهره برداری از مرحله دوم بوستان سایه در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز

شهردار منطقه یازده شیراز گفت: مرحله دوم بوستان سایه تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

بهره برداری از مرحله دوم بوستان سایه در منطقه ۱۱ شهرداری شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید برزگر با بیان اینکه مساحت بوستان سایه ۶ و نیم هکتار است، گفت: از ویژگی‌های مهم این بوستان اتصال آن به طبیعت بکر است.

او افزود: این بوستان به گونه‌ای طراحی شده که افراد معلول به راحتی می‌تواند در آن حرکت کند. هیچ پله‌ای در طراحی آن پیش بینی نشده و شیب در این بوستان ۳ تا ۵ درصد است.

شهردار منطقه یازده شیراز گفت: بوستان سایه دارای پارکینگ با ظرفیت ۳۰۰ خودرو است.

برزگر با بیان اینکه بوستان سهراب سپهری به مساحت سه هکتار نمونه‌ای از باغ‌های ایرانی است، گفت: این بوستان به سبک باغ‌های ایرانی با هزار و ۷۰۰ درخت طراحی و اجرا شده است.

شهردار منطقه یازده شیرازگفت: در خیابان سهراب سپهری در مجاورت بوستان در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع مجتمع ورزشی با زیربنای ۷ هزار متر مربع و مجموعه ورزشی دیگری در کنار تونل سعدی پیش بینی شده است که تا پایان امسال ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه در کنار تقاطع شهدای پودنک مجموعه کارتینگ به مساحت سه هزار متر مربع در حال ساخت است، اظهار کرد: این مجموعه شامل زمین فوتبال و والیبال ساحلی است.

برزگر گفت: زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع در بولوار نصر با کاربری تجاری و اداری وجود داشت که با تأکید شهردار شیراز و کمبود فضا‌های فرهنگی در منطقه ۱۱ شهرداری این زمین با تغییر کاربری به سالن پردیس تئاتر اختصاص یافت.

او با بیان اینکه مساحت ۴ هزار متری زمین قابل توسعه به ۸ هزار متر مربع است، افزود: عملیات اجرایی این پردیس به زودی آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ 

برچسب ها: شهرداری ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار