تغییر نگاه والدین به بحث آموزش فرزندان

امام جمعه بافق بر اهمیت فرهنگ سازی مشارکت والدین در فعالیت‌های آموزشی مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در نشست آموزش و پرورش بر اهمیت فرهنگ سازی مشارکت والدین در فعالیت‌های آموزشی مدارس تاکید کرد و گفت: خیران و والدین در مباحث آموزشی دانش آموزان و نیاز‌های مدارس مشارکت و تعامل بیشتری داشته باشند.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات موثر و ارزشمندی که در چند سال اخیر در حوزه آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته است، گفت: باید شاخص‌هایی تعریف شود تا نتایج اقدامات صورت گرفته نتیجه بخش باشد.

او افزود: افزایش تعداد پذیرفته شدگان در رشته‌های شاخص و در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین افزایش سرانه فضای آموزشی شهرستان را میتوان به عنوان دو شاخص عملکردی تعریف نمود.

زاده رحمانی در ادامه لازمه دستیابی به اهداف آموزشی و تربیت دانش آموزانی موفق را حمایت و تعامل خانواده‌ها با مدارس و مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و یاد آور شد: در نقاطی که دانش آموزان توانستند رتبه‌های برتر کنکور در رشته‌های شاخص را از آن خود کنند نقش خانواده در تعامل و همکاری با مدارس مشهود است.

یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از مسئولان و اعضای این شورا در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار