منزوی: مجبوریم قرارداد استرا را یک ساله کنیم/ نظر هیات مدیره برای مدیریت باشگاه، فتح الله زاده است/ استراماچونی را بر می گردانیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت این باشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد: خلیل‌زاده امشب ساعت ۱۱ راهی ترکیه خواهد شد و به امید خدا فردا شاهد حضور استراماچونی، مربی محبوب هیات مدیره، بازیکنان و هواداران در تهران باشیم، البته اگر اتفاقی نیفتد.

وی افزود: ما مجبور شدیم قرارداد وی را یک ساله کنیم. این موضوع را بپذیریم که فردا متهم نشویم شرایط مربی را قبول نکردیم.

منزوی گفت: بعد از اتفاقات اخیر، فتحی شب گذشته استعفای خود را به سلطانی‌فر تقدیم کرد و وزیر ورزش هم این استعفا را به هیات مدیره ارجاع داد و در نهایت استعفای ایشان پذیرفته شد و تا زمان انتخاب نفر بعدی، خلیل‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدند.

او ادامه داد: فضاسازی شده بود که هیات مدیره و باشگاه مخالف حضور استراماچونی است، درحالی که قضیه برعکس است. ما می‌خواهیم او دو ساله با ما قرارداد داشته باشند نه یک ساله.

منزوی خاطرنشان کرد: اختلاف بر سر مدت طولانی‌تر بود. ما در پنج هفته اول سه امتیاز گرفتیم و تحت فشار بودیم، ولی ما پشت او و تیم جوانش ایستادیم. چیزی که به ما اعلام شده از سوی خلیل‌زاده این است که پول استراماچونی مجددا واریز شود و قرارداد او هم به یک سال تقلیل پیدا کند.

در اروپا باید منشا پول مشخص باشد و ما به دلیل برخی مشکلات، امکان واریز وجه را نداشتیم و وقتی از طریق شخص ثالث پول به حساب استراماچونی رفته بود، او دچار مشکل شدند. فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد، برای فردا یا پس فردا استراماچونی را در کنار تیم محبوب استقلال خواهیم دید. فتحی بسیار بسیار زحمت کشید. حضور استراماچونی در استقلال بابت زحمات فتحی بود.

او در مورد مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: نظر هیات مدیره به عنوان گزینه اول، فتح‌الله‌زاده است. علاوه بر او اولیایی و ساعدی هم مد نظر ما هستند. با بازگشت خلیل‌زاده، فرصت داریم که فرد مناسب را انتخاب و به وزارت ورزش معرفی کنیم. دوست داریم بهترین تصمیم را بگیریم.

منزوی گفت: وقتی دربی را باختیم، همه به استراماچونی تاختند، ولی ما آرامش داشتیم. مطمئنا با چند خرید در نیم فصل، از این که هستیم هم بهتر می‌شویم.

او همچنین درباره دیاباته گفت: ما نمی‌توانستیم کارت دیاباته را بگیریم تا زمانی که دو میلیارد و چهارصد میلیون پرداخت کردیم.

منزوی ادامه داد: به حمایت هواداران نیاز داریم. تیمی که قوی می‌شود دشمن پیدا می‌کند. نصف مشکلات را کسانی ایجاد می‌کنند که استقلال را دوست ندارند. نباید هر شایعه‌ای را باور کرد. چرا ما باید مخالف استراماچونی باشیم؟

او گفت: خلیل‌زاده امشب یازده شب تهران را ترک می‌کند و ان‌شاءالله دست پر به ایران باز می‌گردد. ما برخلاف میل مجبوریم قرارداد را یک ساله کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
به روباه گفتن شاهدت كو گفت دمم، آره بابا تو خوبى و تمام دوستاتون ما هوادارا و مردم رو هم خر فرض كردي دمتون گرم، تازه قرارداد اون بابا هم از اول يه ساله حساب ميشد چون آخر فصل اول هردو طرف تصميم ميگرفتند تمديد كنن يا نه
آخرین اخبار