جلالی: می‌خواهم جدول لیگ را مقابل بازیکنانم پاره کنم! / برزای حرفه‌ای عمل نکرد

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: در بازی آینده، جدولی از لیگ بیاورم و آن را مقابل چشمان بازیکنانم پاره کنم تا همه حواشی را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر سیرجان بعد از باخت ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری گفت: می‌شد که در این بازی شکست نخوریم. باید یک بازیکن کلیدی وقتی تیم گرفتار شده است به کمک تیم بیاید و شاید ما از داشتن بازیکن کلیدی محروم بودیم.

او افزود: بعد از خوردن گل مجبور به باز کردن بازی شدیم. حریف روی موقعیت هایش ۲ گل به ما زد. با وجود تلاشی که داریم و دوندگی بالای بازیکنانم، اما نتیجه لازم را به خاطر اشتباه‌های کوچک نمی‌گیریم. نباید گل اول را می‌خوردیم. در کل میتوانستیم بازی را واگذار نکنیم.

سرمربی تیم گل گهر همچنین درباره سقوط احتمالی تیمش بیان کرد: دربازی مقابل شهر خودرو و یا حتی نفت مسجد سلیمان باید بازی را برنده می‌شدیم. در کل  استرس بالا باعث شده است تا بازیکنان بد بازی کنند. می‌خواهم در بازی آینده، جدولی از لیگ بیاورم و آن را مقابل چشمان بازیکنانم پاره کنم تا همه حواشی را کنار بگذارند.

او همچنین در مورد اخراج بهنام برزای از زمین بازی بیان کرد: بازیکنی مثل برزای که در آزادی بازی می‌کند باید حرفه ای‌تر عمل کند. اگر بازیکنی کامل باشد با تحریک بازیکن حریف سریعا واکنش نشان نمی‌دهد. نباید وقت تلف می شد و خودرا در جایی که نیاز به گل داشتیم ده نفره می‌کردیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - گل گهر سیرجان یک/ پیروزی لاک پشتی قرمز‌ها در دوران بحرانی آبی‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
طاهری
۰۸:۲۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
برزای خیلی بد عمل کرد، هم بازی و هم در اخلاق باخت. انگار رفته بود دعوا. اگر استقلالی هم باشد نباید آنکارها را میکرد چون خود ما هم راضی نیستیم که یکنفر بخاطر نشان دادن تعصب خود جنگی تبدیل شود و یک تیم را دچار تنش کند. اگر به این رفتار ادامه دهد قطعا جایش در هیچ تیمی نیست. به پرسپولیسیها هم تبریک میگویم هرچند که آمده بودند تفاضل گل خود را بالاتر ببرند ولی اگر علیپور و ترابی را نداشتن بعید نبود شکست یخورند.
آخرین اخبار