اهواز، میزبان جشنواره سنتور نوازی غرب کشور

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان گفت: دومین جشنواره سنتور نوازی غرب کشور با عنوان پایور به میزبانی اهواز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد کوراوند مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان گفت: دومین جشنواره سنتور نوازی غرب کشور با عنوان پایور و با حضور استان های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، ایلام و کرمانشاه برگزار می شود.
 
او با بیان اینکه این جشنواره در 4 رده سنی 10 تا 13، 14 تا 17، 18 تا 22 و 23 تا 28 سال برگزار می گردد، افزود: پس از ارسال و داوری آثار، از پذیرفته شدگان برای اجرای صحنه ای و شرکت در جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.
 
کوراوند با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره به نفرات برگزیده هر گروه سنی هدایایی اهدا می شود بیان داشت: مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه سال جاری است.
 
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره باید به اجرای گوشه ها و قطعات ضربی از ردیف میرزا عبدالله و ابوالحسن خان صبا و ردیف پایور بپردازند ادامه داد: اساس و پایه این جشنواره  موسیقی دستگاهی است.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این برنامه در اهواز برگزار می شود و متولی آن حوزه هنری خوزستان است اظهار داشت: سعی ما بر این است که در سال های آینده این جشنواره را به صورت فراتر و کشوری برگزار کنیم.

علاقمندان می توانند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اهواز – امانیه خیابان دز شرقی – بین عارف و لقمان، واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان به صورت تصویری ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره 09169942930 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.