هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی دلچسب لیورپولی‌ها و ناپلی‌ها با طعم صعود

تیم‌های فوتبال لیورپول و ناپولی با شکست حریفان حضورشان در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کردند.

پیروزی دلچسب لیورپولی‌ها و ناپلی‌ها با طعم صعودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری  ۲ دیدار هم زمان پیگیری شد که در نهایت تیم‌های فوتبال ناپولی و لیورپول موفق شدند با غلبه بر حریفان حضورشان در دور نهایی این رقابت‌ها را قطعی کنند.  

شاگردان آنجلوتی در خانه به مصاف خنک بلژیک رفتند و در نهایت با نتیجه ۴ - ۰ برنده بازی شدند و به عنوان تیم دوم با ۱۲ امتیاز به دور دوم رسیدند، در این بازی برای آبی‌های شهر ناپل میلیک ۳، ۲۶، ۳۷ و مرتنز در دقیقه ۷۴ گل زنی کردند تا آن‌ها پس از مدت‌ها آن هم با هت تریک یکی از ستارگانشان به مرحله دوم لیگ قهرمانان اروپا برسند.  

لیورپول هم در شبی که صلاح خیلی خوب نشان نداد به مصاف سالزبورگ رفتند، این بازی برای لک لک‌های مرسی ساید خیلی آسان نبود، زیرا تیم میزبان هم شانس آن را داشت تا حتی به دور بعدی برسد، نبی کیتا در دقیقه ۵۷ و صلاح در دقیقه ۵۸ گل‌های شاگردان کلوپ را زدند تا آن‌ها در نهایت ۲ -۰ برنده بازی باشند و به دور دوم برسند.  

بدین ترتیب تیم لیورپول در پایان رقابت‌های این گروه با ۱۳ و ناپولی با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی رسیدند، سالزبورگ هم با ۷ امتیاز به لیگ اروپا رفت و خنک هم با یک امتیاز در رده چهارم گروه به کارش پایان داد.  


بیشتر بخوانید:

لیونل مسی دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و اینتر را از دست داد

صهیونیست‌ها در ورزش این بار دست به دامن رونالدو شدند

توپ طلا به «لیونل مسی» رسید + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار