هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی ارزشمند چلسی و حذف ناباورانه آژاکس

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

پیروزی ارزشمند چلسی و حذف ناباورانه آژاکسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در روز نخست به پایان رسید و تیم‌های مختلف با پشت سر گذاشتن حریفانشان توانستند جواز حضور در  مرحله دوم این رقابت‌ها را بگیرند، تیم‌های فوتبال لیورپول و ناپولی تیم‌های گروه پنجم بودند که به دور بعدی رفتند بارسلونا و دورتمند هم دیگر تیم‌های برنده بازی‌های امشب بودند و هر ۲ تیم هم به ترتیب به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.  

تیم فوتبال زنیت هم با وجود آن که می‌توانست حتی با یک تساوی به مرحله بعدی برسد بازنده بازی مقابل بنفیکا بود و یاران آزمون مجبوردند تا در لیگ اروپابرای کردند، در گروه هفتم که همین تیم‌ها حضور دارند تیم‌های لالیپزیش و لیون توانستند با ۱۱ و ۸ امتیاز  به مرحله بعدی رفتند.  

اما در عجیب‌ترین اتفاق تیم فوتبال آژاکس  که در دور گذشته تا جمع ۴ تیم هم پیش رفت در رقابت‌های امسال موفق نبود و حالا باید  شانسش را در لیگ اروپا تجربه کند، آن‌ها در بازی امشب و در خانه در حالی که تنها به یک تساوی نیاز داشتند با نتیجه ۱ -۰ به والنسیا باختند تا آن‌ها به دور بعدی صعود کنند. چلسی هم در دیگر دیدار مهم موفق شد ۲ -۱ لیل را ببرد تا با ۱۱ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.


بیشتر بخوانید:

لیونل مسی دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و اینتر را از دست داد

صهیونیست‌ها در ورزش این بار دست به دامن رونالدو شدند

توپ طلا به «لیونل مسی» رسید + فیلم


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار