نامه تشکل‌های دانشجویی اصفهان به رئیس قوه قضائیه

تعدادی از تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نکاتی را پیرامون سهمیه‌بندی بنزین و حواشی آن مطرح کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تعدادی از تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نکاتی را پیرامون سهمیه‌بندی بنزین و حواشی آن مطرح کردند. متن نامه به این شرح است: پس از حمد و ثنای خداوند و درود بر پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) و درود بر ارواح مطهر شهیدان و امام شهدا، خمینی کبیر (ره)، جریان دانشجویی بر خود لازم دانست تا پیرامون موضوع سهمیه‌بندی بنزین و حواشی آن، نکاتی را با حضرتعالی در جریان گذاشته و آن را به سمع مردم شریف ایران اسلامی برساند؛

۱ ــ در روز‌های اخیر افرادی شرور و وابسته به معاندین داخلی و خارجی با سوار شدن بر موج اعتراضات بحق و مسالمت‌آمیز مردم شریف ایران اسلامی، دست به اقدامات خشونت‌طلبانه و کم‌سابقه‌ای زده‌اند که علاوه بر به‌بار آوردن هزاران میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و خصوصی مردم، باعث جریحه‌دار شدن عواطف مردم شریف ایران شد و آن‌ها را یا در اضطرابِ به‌سلامت برگشتن فرزندانشان از مدرسه و دانشگاه و یا در رنجِ آسیب دیدنِ فرزندانِ غیورشان در مبارزه با این اشرار و یا در شوکِ از دست دادنِ غیورمردان و جوانمردان میهن اسلامی در مبارزه با این داعشی‌مسلکان قرار داد. مطالبه صریح مردم ایران عدم مماشات با آن‌ها و برخورد سخت و به‌دور از ملاحظات مختلف بوده تا این‌چنین هنجارشکنی‌ها دیگر نه گسترش یابد و نه تکرار شود.

در بند دوم آمده است: مردم عزیز ایران به‌حق نگرانند که این افزایش قیمت بنزین ــ برخلاف قول قوای مختلف ــ موجب گرانی دیگر اجناس شود، و تورم دوباره‌ای را بر مردم تحمیل کند. البته شما نیز نامه و بیانیه صادر نموده‌اید که امیدوارکننده و نه اطمینان‌بخش است، لذا لازم است قوه محترم قضائیه، برنامه اجرایی و کف میدانی خود را برای تشدید نظارت‌ها و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، توسط بازو‌های اجرایی خود ارائه نموده تا علاوه بر آرامش اذهان مردم، زمینه گران‌فروشی و ظلم به مردم از این طریق را برای سودجویان به‌وجود نیاورد.

در بخش سوم بیان شده است: لازم است سازمان بازرسی کل کشور با نظارت بر محل هزینه‌کردِ درآمدهایِ ناشی از افزایش قیمت بنزین و طرح کارت سوخت و گزارش تخلف دستگاه‌های ذی‌‎ربط در این باره، نقش خود را به‌طور کامل و به‌درستی ایفا نموده و امانتدار اعتماد مردم باشد.

در چهارمین بند ذکر شده است: لازم است مردم در جریان پشت‌پرده آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که به‌بهانه افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، قرار گرفته و عاملان و سرشبکه‌های آنان و نیات پلیدشان برای مردم روشن شود.

در پایان از اقدامات جنابتان که موجبات امیدواری مردم گردیده است، تشکر به‌عمل آمده و انتظار می‌رود این روند همچنان و با سرعت بیشتر ادامه یابد.

جریان دانشجویی وظیفه خود می‌داند تا دریافت پاسخ مطالبات مطرح‌شده از جانب جنابتان، موضوع را پیگیری کرده و هر زمان جوابی دریافت کرد، آن را به اطلاع مردم ایران رسانده و با مردم در میان گذارد.

ــ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان

- انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور اصفهان

- بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

- جامعه اسلامی دانشگاه اصفهان

- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان

- جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد

- انجمن اسلامی دانشگاه کاشان

- جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان

- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اصفهان

- جامعه اسلامی دانشگاه آزاد واحد اصفهان

- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد

- انجمن یوسف زهرا (ع) دانشگاه آزاد واحد فلاورجان


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.