فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

ملت ایران ثابت کرد که هزینه مقاومت از هزینه سازش کمتر است

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ملت ایران همواره به دنیا یادآوری می‌کنند که هزینه مقاومت از هزینه سازش کمتر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مقاومت، سختی و شهادت و محاصره اقتصادی دارد. هر آنچه که دشمن برای تسلیم شدن ما به کار می‌برد به مقاومت و سختی کشیدن نیاز دارد و ملت ایران و به ویژه مردم خوزستان و شهرستان دزفول همواره به دنیا یادآوری می‌کنند که هزینه مقاومت از هزینه سازش کمتر است.

او با بیان اینکه ما سختی‌های جنگ تحمیلی را فراموش نمی‌کنیم افزود: در جریان اعتراضات به حق مردم پس از گرانی بنزین، عوامل کمین کرده دشمن وارد صحنه شده و مال و اموال بسیاری را که برای مردم محترم هستند مورد تعرض قرار دادند.

سردار شاهوار پور بیان داشت: اگر در زمان جنگ تحمیلی نیز مقاومت و بصیرت مردم و رزمندگان نبود دشمن وارد کوچه و خیابان‌ها می‌شد و فجایع زیادی به بار می‌آورد.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: یکی دیگر از عوامل موفقیت ملت ایران که پشتوانه اصلی برای تداوم انقلاب محسوب می‌شود نیز حضور آحاد مردم است که عمق استراتژیک نظام نیرو‌های مسلح محسوب می‌شود.

این مقام مسئول گفت: پشتیبانی امکاناتی از رزمندگان، تشویق و اعزام فرزندان و همسران به جبهه‌های جنگ، تربیت فرزندان در غیاب همسران، چرخاندن امرار معاش زندگی در شرایط اقتصادی نامطلوب از جمله اقدامات زنان کشور به ویژه بانوان دزفولی دوران دفاع مقدس است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۰:۴۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
دیگه چیزی برای مردم و کشور مانده که بخان هزینه کنند؟؟؟؟؟؟!!!!!