فرمانده انتظامی فارس مطرح کرد؛

هم افزایی توان ارگان‌ها برای خدمت رسانی به مردم/استقرار بیش از ۶۰۰ نیروی عملیاتی در جاده‌های استان فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: همه توان ارگان ها در زمینه طرح ترافیکی برای خدمت رسانی به مردم هم افزایی داشته باشد.

همه ارگان ها هم افزایی داشته باشند در زمینه طرح ترافیکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در رزمایش طرح انتظامی ترافیکی زمستانه با بیان اینکه با توجه به اقلیم چهار فصل فارس ماموریت ارگان‌ها متفاوت است، اظهار کرد: امروز بخاطر نزدیک شدن به زمستان که نوید پربارشی هم داده شده سازمان‌های مختلف آمادگی دارند طرح ترافیکی زمستانه را اجرا و برای آسایش و آرامش مردم خدمت رسانی کنند.
 
او ادامه داد: همه سازمان‌ها همچون مدیریت بحران استانداری، اورژانس، هلال احمر، هواشناسی، راهداری، آتش نشانی، امداد خودرو، شهرداری و رسانه‌ها افتخار خدمت رسانی به مردم را دارند و در این خصوص رسانه‌ها پل ارتباطی بین ارگان‌ها و مردم هستند.
 
فرمانده انتظامی فارس از رسانه‌ها درخواست کرد: پیام‌های آموزشی و هشدار‌ها را به مردم انتقال دهند تا آگاهانه در زمستان از جاده‌ها تردد کنند.
 
رهام بخش حبیبی با بیان اینکه در اختصاص خدمات به واحد‌ها و اضافه کردن توان رزم، اولویت برای پلیس راه گذاشته شد، تصریح کرد: امسال ۱۶ خودرو ویژه به ناوگان پلیس راه افزوده شده تا بهتر و روان‌تر به مردم خدمات دهی کنند.
 
او با بیان اینکه همه ارگان‌های خدمت رسان در زمستان همچون یک واحد هستند، اضافه کرد: تمام توان سازمان‌ها در زمینه طرح ترافیکی باید هم افزایی داشته باشد تا بتوانند به بهترین وجه ممکن به مردم خدمت رسانی کنند.
 
فرمانده انتظامی فارس افزود: همه ارگان‌ها با تمام تجهیزات، امکانات و زمانی که در اختیار داریم به مردم خدمت رسانی می‌کنیم.
رهام بخش حبیبی بیان کرد: بیش از ۶۰۰ نیرو از واحد‌های عمل کننده، سازماندهی شده تا در جاده‌ها و راه‌های برف گیر مستقر شوند و به مردم خدمات ارائه دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار