ضرورت گسترش ورزش همگانی بین کارکنان اداره‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش همگانی بین کارکنان اداره‌های استان گسترش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش همگانی به طور روزافزون بین کارکنان مرد و زن رده‌های مختلف سنی دستگاه‌های اجرایی این استان گسترش یابد.

محمدتقی علوی افزود: تلاش و اقدام همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق هر چه مطلوب‌تر این امر مهم در استان ضروری است.

او اضافه کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران اجرایی کشور نگاه خاصی به توسعه روزافزون ورزش همگانی بین قشر‌های مختلف مردم به ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ورزش همگانی با کمترین هزینه می‌تواند نقش بسزایی در تأمین سلامت جسمی و روانی افراد جامعه از جمله کارکنان دستگاه‌های اجرایی ایفا کند.

ضرورت گسترش ورزش همگانی بین کارکنان اداره‌های استانعلوی ادامه داد: تجهیز پارک‌های محله‌ای کهگیلویه و بویراحمد به وسایل مختلف ورزشی از سوی ۱۷ شهرداری این استان یکی از راهکار‌های مهم برای همگانی کردن ورزش بین مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان است.

او افزود: ورزش اهرمی بازدارنده برای پیشگیری از بروز و توسعه انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است و به همین دلیل نیز باید مورد توجه جدی‌تر کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مردم و به ویژه نسل جوان استان قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.