حضور بیش از یکهزار مدیر و مربی خوزستانی در طرح آموزشی پای درس ماه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از حضور بیش از یکهزار نفر از مدیران و مربیان آموزش و پرورش استان در طرح آموزشی پای درس ماه خبر داد.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک هزار و ۷۷۰ مدیر و مربی آموزش و پرورش مشارکت کننده در طرح دادرس و مهد‌های کودک عضو کانون غنچه‌های هلال از طرح آموزشی و توجیهی پای درس ماه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در استان خوزستان استقبال کرده اند.

او هدف از برگزاری این طرح را آشنایی مدیران و مربیان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با فعالیت‌های کانون دانش آموزی سازمان جوانان به ویژه طرح ملی دادرس، آشنایی مدیران و مربیان مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی با فعالیت‌های کانون‌های غنچه‌های هلال به ویژه طرح جوانه‌ها عنوان کرد و افزود: آموزش امداد و کمک‌های اولیه به کودکان ۵ تا ۷ سال در ۲۵ شعبه جمعیت هلال احمر استان خوزستان اجرایی شد.

خدادادی اظهار داشت: در این طرح یکهزار و ۲۷۰ مدیر و مربی آموزش و پرورش مشارکت کننده در طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) و ۴۷۰ مدیر و مربی مهد‌های کودک عضو کانون غنچه‌های هلال در این طرح شرکت کرده اند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، طرح آموزشی پای درس ماه از ابتدای آبان آغاز شد و تا اواسط آذرماه نیز ادامه داشت و در ۲۵ شهرستان استان انجام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار