در پی مرگ کودک ۹ ساله در استخر؛

اعلام جرم دادستان خراسان شمالی علیه مسئولان بیمارستان جاجرم

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم از اعلام جرم علیه مسئولان بیمارستان در پی وقوع حادثه منجر به مرگ طفلی ۹ ساله خبر داد.

اعلام جرم مدعی العموم علیه مراکز درمانی شهرستان جاجرمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدرضا کردفیروزجایی دادستان عمومی و انقلاب جاجرم با اشاره به کم‌کاری مسوولان بیمارستان جاجرم در بخش حفاظتی استخر، گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی، شبکه بهداشت شهرستان جاجرم و البته در درجه نخست، رییس بیمارستان جوادالائمه (ع) در مظان اتهام هستند.

او افزود: مسوولیت حفاظت از اماکن، به کار بردن تدابیر برای پیشگیری از بروز حادثه و آسیب به مردم و مراجعان به اماکن، بر عهده مدیران مجموعه است، بنابراین باید در این زمینه پاسخگو باشند.

داستان جاجرم  با اشاره به اینکه گفته شده استخر فنس‌کشی شده بوده است، گفت: فنس این استخر، از چند نقطه باز و قابل نفوذ بوده و گویا اصلا فنسی وجود نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم گفت: پرونده در مرحله انجام کارهای مقدماتی است و هنوز مسئولی احضار نشده و در نهایت باید دادگاه در باره کمکاری و سهل انگاری، نظر بدهد.

  ۱۶ آذرماه امسال، پسربچه ای که به همراه مادر بیمار خود به بیمارستان جاجرم مراجعه کرده بود، بر اثر سقوط در استخر محوطه بیمارستان جان باخت.

استخر بیمارستان، برای آبیاری فضای سبز ایجاد شده و عمق آب آن ۸۰ تا ۹۰ سانتیمتر عنوان شده است.


بیشتر بخوانید:فعالیت ۲۰۰ هزار نجات غریق در کشور


 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.