فرماندار اردبیل:

یادواره‌ی شهدای والامقام فصل پاییز در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: یادواره‌ی شهدای والامقام فصل پاییز ۲۶ آذر ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای والامقام فصل پاییز شهرستان اردبیل گفت: یادواره شهدای والامقام فصل پاییز اردبیل ۲۶ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این یادواره انجام شده است.

او افزود: سخنران این یادواره امام جمعه زنجان خواهد بود و در این مراسم اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

فرماندار اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بیان کرد: بانیان برگزاری یادواره‌های شهدا تلاش و اقدام بسیار ارزشمندی انجام می‌دهند که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.

امامی یگانه بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت و نیاز مهم است چرا که تربیت نسل جوان کشورمان نیاز به این مقوله مهم دارد و بی‌توجهی و غفلت به این مسئله اثرات و خسارات جبران‌ناپذیری بر بدنه جامعه و خانواده‌ها وارد می‌کند که به هیچ عنوان قابل جبران نخواهد بود.

او تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم که باید با حفظ منافع انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای والامقام راه و مسیر آنان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم فداکاری‌ها و خون پاک شهیدان پایمال شود و این مسئله نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، راه اندازی ایستگاه صلواتی و مداحی از برنامه‌های این یادواره است.

عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این جلسه از برگزاری کنگره شهدای دانشجو در ۲۵ آذرماه در اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار