آغاز اجرای رزمایش ترافیکی انتظامی طرح زمستانی استان

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و دستگاه‌های انتظامی، خدمات رسان و امدادی، رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح زمستانی در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آیدین رحمانی رضائیه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاح رزمایش ترافیکی و انتظامی  با اشاره به شرایط ویژه جغرافیایی استان، گفت: وجود ۵ پایانه مرزی فعال از مرز‌های رسمی کشور و هم مرزی با سه کشور، شرایط ویژه‌ای را فراهم کرده تا در جاده‌های استان آذربایجان غربی شاهد تردد مسافران زیادی باشیم.

وی با اشاره به حضور فعال نیر‌وهای امدادی، خدمات رسان و انتظامی در جاده‌های استان در اجرای طرح زمستانی، افزود: امیدواریم با اجرای رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح زمستانی در آذربایجان غربی، شاهد بروز حداقل حادثه در جاده‌های استان باشیم.

وی با قدردانی از وحدت و همدلی مدیران و کارکنان دستگاه‌های حاضر در این رزمایش برای ایجاد شرایط ایمن جهت تردد مسافران، افزود: ایجاد آرامش، امنیت و آسایش مسافران در شهر ها، روستا‌ها و جاده‌ها با تلاش‌های شبانه روزی و حضور در شرایط مختلف و سخت شما عزیزان امکان پذیر است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین، گفت: ۱۱۱ تیم پلیس راهنمایی و رانندگی همزمان با اجرای طرح زمستانی امسال در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

سرهنگ جلال عباس‌زاده افزود: اجرای این طرح از امروز آغاز شده و تا ۲۰ اسفند امسال ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ۳۶۵ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در قالب ۱۰۰ تیم پلیس‌راه و ۱۰ تیم نامحسوس به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.