مدیرکل آب و فاضلاب روستایی سمنان:

فاز دوم طرح آب‌رسانی به روستای آبخوری سمنان افتتاح شد

منصور کشاورزیان گفت: فاز دوم طرح آب‌رسانی به روستای آبخوری سمنان با ۴۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منصور کشاورزیان مدیرکل آب و فاضلاب روستایی سمنان با بیان اینکه فاز دوم طرح آب‌رسانی روستایی به منطقه آبخوری سمنان با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال با حضور استاندار سمنان افتتاح شد گفت: هدف از این طرح ارتقای سیستم آب‌رسانی روستایی برای شرب و کشاورزی و اصلاح شبکه توزیع آب روستا‌های منطقه است.

او بابیان اینکه کل این طرح ۸۵ میلیارد ریال اعتبار در بر داشته که در فاز دوم ۴۲ میلیارد ریال تأمین اعتبارشده است، بیان کرد: این طرح آبرسانی می‌تواند جمعیت روستا‌های منطقه آبخوری سمنان را تحت پوشش آب بهداشتی و سالم قرار دهد.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان سمنان بابیان اینکه فاز اول طرح آب‌رسانی به روستا‌های بخش آبخوری از سال ۹۵ آغاز و تاکنون طول کشیده است، تأکید داشت: دو هزار و ۴۹۵ متر خط انتقال آب روستایی در این طرح اجراشده است.

کشاورزیان بابیان اینکه برای فاز اول این طرح همچنین ۲۴ هزار و ۲۰۰ متر جاده دسترسی نیز احداث‌شده است، گفت: احداث ۳۸ حوضچه بین‌راهی، سه مخزن به حجم ۱۴۰ مترمعکب آب، ۹۰ متر دیواره و محوطه سازی و اصلاح شبکه توزیع آب روستایی از دیگر بخش‌های این پروژه بوده اند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار