بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیستم آذر ۹۸؛

کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک /توقیف خودروی حامل سوخت قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ قرار گرفتند و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار حاجیان افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر، اخبار و اطلاعاتی از حمل موادمخدر به وسیله این قاچاقچی با یک دستگاه خودروی سواری به سمت استان مرکزی به دست آمد.

او اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خودرو حامل مواد مخدر را در عوارضی تهران –ساوه شناسایی و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی ماموران از خودرو مورد نظر، حدود ۹۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر متهم هم در این خصوص دستگیر و خودرو روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس استان تاکید کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی ناجا به شمار می‌رود و اگر چنانچه افرادی در این زمینه فعالیت کنند نیروی انتظامی با چشمان همیشه بیدار در هیچ کجای این مرز و بوم اجازه جولان را به آنان نخواهد داد.

خودروی حامل سوخت قاچاق در تاکستان توقیف شد

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان حین انجام گشت زنی به یک دستگاه خودروی خاور مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او در ادامه افزود: در بازرسی از خودرو ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و خودروی حامل سوخت روانه پارکینگ شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت قاچاق کشف شده ۱۹۵ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در همین رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.