آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در اسپانیا

به دنبال ایجاد حریق در یک کارخانه مواد شیمیایی در اسپانیا، مقامات ناگزیر شدند مناطق اطراف کارخانه را تخلیه کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، در ساعات اولیه امروز صبح، یک کارخانه مواد شیمیایی در بارسلونا در شمال شرق اسپانیا دچار حریق شد که مقامات کاتالونیا مجبور شدند مناطق اطراف کارخانه را تخلیه کنند.

آتش‌نشانی کاتالونیا اعلام کرد در ساعات اولیه امروز در یک کارخانه بازیافت صنعتی انفجاری روی داد که به دنبال آن آتش کارخانه را فراگرفت. شدت آتش به حدی بود که دودی سیاه تمام منطقه را پوشانده بود. ۲۸ مامور آتش‌نشانی برای مقابله با آتش به محل اعزام شدند.

پلیس به مردم منطقه توصیه کرد برای جلوگیری از استنشاق دود‌های ناشی از آتش، در داخل خانه‌های خود بمانند و تمامی اطراف کارخانه که در آن‌ها حلال‌های صنعتی بازیافت می‌شد به شعاع ۵۰۰ متری تخلیه شدند.

آژانس حفاظت از غیرنظامیان دولت منطقه‌ای کاتالون در این خصوص اعلام کرد شش خدمه اورژانس پزشکی به محل اعزام شدند، اما تاکنون هیچ زخمی گزارش نشده است. این آژانس گفت هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی در این کارخانه در حال سوختن است.

فیلم‌های ارسال شده در حساب کاربری توییتر آتش‌نشانی کاتالانتا نشان می‌دهد که کارخانه به طور کامل در شعله‌های آتش فرو رفته و ابر‌های متراکم از دود سیاه آسمان را پوشانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار