با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد؛

افتتاح بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم با حضور سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،حیدری فرماندار قم، مدیران و مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح شد.

معاون فناوری و نوآوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت رشد اقتصاد دیجیتال کشور در مجمع جهانی اقتصاد اظهار کرد: جایگاه فناوری اطلاعات در روند تحولات کشور و توسعه اقتصاد دیجیتال در اینترنت اشیا کلیدی است.

سید ستار هاشمی با تأکید بر تکنولوژی‌های جدید ازجمله خودرو‌های خودران، گفت: استفاده از هوش مصنوعی به توسعه تکنولوژی خودرو‌های خودران کمک کرده و تا چند سال آینده با توسعه و به‌کارگیری خودرو‌های خودران، در صنعت بیمه نیز تحولات زیادی رخ خواهد داد.

همچنین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم نیز در این آیین به نفوذ اینترنت ۸۵ درصدی دیتا، ضریب نفوذ ۳۵.۲۵ درصدی تلفن ثابت (خطوط دایری) و ضریب نفوذ ۱۴۵ درصدی مشترکین همراه اشاره کرد و افزود: از استارتاپ‌های درخواست داریم در قالب طرح ایران نوآفرین از حمایت‌های سازمان فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند.

سید رضا موسوی با تصریح بر اهمیت حمایت از استارتاپ‌ها، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل صادرات محصولات فناوری اطلاعات در استان قم و وجود منابع ارزشمند برای تولید محتوا، لازم است با کمک معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان توسعه بازار بین‌الملل برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های قوی و فعالان بخش خصوصی قم فراهم شود.

 این نمایشگاه تا ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های قم پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.