آرامش، رفاه و توسعه از نتایج بارز همدلی همه دستگاه‌ها

استاندار مازندران در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه، آرامش، رفاه و توسعه را از نتایج بارز همکاری و همدلی دستگاه‌های مرتبط برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه که در ستاد انتظامی مازندران برگزار شد آرامش، رفاه و توسعه را از نتایج بارز همکاری و همدلی دستگاه‌های مرتبط برشمرد و گفت: هوشمندی و هوشیاری پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی در حوادث اخیر موجب شد که در مازندران شاهد کمترین آسیب به مردم و اموال عمومی باشیم.

او از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی استان که در ناآرامی‌های گذشته با سعه صدر، تلاش و همت جمعی سیمای خوبی را برای استان ترسیم کردند قدردانی کرد.

حسین زادگان گفت: از آنجایی که فرماندهی انتظامی مازندران به عنوان فرمانده برتر کشور شناخته شده است، مدیریت هوشمندانه مجموعه نیروی انتظامی استان، موجب کسب موفقیت‌های این نیرو در تمامی عرصه‌ها شده است.

استاندار مازندران با بیان این که با افزایش همدلی‌ها می‌توان شرایط خاصی را در استان رقم زد، افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی که از ابتدای امسال تاکنون در استان بوجود آمد با همکاری و همراهی مردم و مسئولان کمترین خسارت‌ها را در استان شاهد بوده ایم.

او گفت: با توجه به این که هنوز راه‌های موجود در استان و هم فرهنگ رانندگی به نقطه ایده آل و مطلوب خود نرسیده است باید با توجه به شرایط محور‌های مواصلاتی در استان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب صورت گیرد.

حسین زادگان با اشاره به این که مازندران به لحاظ تردد، ششمین استان پرتردد کشور است، ترمیم زیر ساخت‌های جاده‌ای استان را از اولویت‌های برنامه‌ای دولت برشمرد و افزود: با توجه به حجم تردد‌ها در محور‌های غربی استان مرمت و بازسازی محور‌های غربی استان در اولویت این برنامه هاست.

استاندار مازندران با اشاره به این که در بحث جاده‌ای با توجه به شرایط اقلیمی استان که موجب بروز مشکلاتی برای مردم می‌شود، گفت:اقدامات عملیاتی باید در نقطه پایانی کار قرار گیرند، اما با توجه به وجود نارسایی‌ها در برخی از سازمان‌های مسئول عملا این اقدامات در سرریز کار‌های سایر دستگاه‌های عملیاتی نظیر پلیس و اداره راه قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار