نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت بودجه ۹۹ برای حمایت از بخش خصوصی

امیرآبادی گفت:بخش خصوصی استان،پیشنهاد‌های خود را در مسیر چگونگی بهره‌مندی از بودجه ۹۹ برای حمایت بهتر از تولید ارائه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با بیان این که از ظرفیت بودجه ۹۹ برای حمایت از بخش خصوصی استفاده شود گفت: از بخش خصوصی استان می‌خواهیم در مسیر چگونگی بهره‌مندی از بودجه سال آینده کشور برای حمایت بهتر از بخش تولید، پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

او افزود: لازم است تا در این خصوص مجموعه‌های دولتی استان ازجمله سازمان برنامه‌وبودجه نیز همکاری لازم را داشته باشند و تا ۲۷ آذر پیشنهاد‌های بخش خصوصی ارائه شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در موضوع قیمت سوخت و مصرف یارانه‌ها، مباحثی وجود دارد و باید راجع به آن در مجلس شورای اسلامی رایزنی شود تا در بودجه به جمع‌بندی برسیم.

امیرآبادی ادامه داد: تمام اقدام‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود برای کمک به قشر‌های مختلف مردم به‌خصوص بخش تولید و اشتغال است و تلاش بر این است از ظرفیت‌های بودجه سال آینده برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی استفاده شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.