الهامی: برای کمک به تیم تراکتور برگشتم/ زنوزی سرمربی بزرگ خارجی جذب می‌کند

مربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: من با اجازه از مسئولان ماشین سازی  به باشگاه بزرگ‌ تبریز پیوستم.  

ساکت الهامی مربی جدید تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشتش به این تیم تبریزی اظهار کرد: صحبت‌هایی بین زنوزی و نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی صورت گرفت و قرار شد من به تیم فوتبال تراکتور کمک کنم و با اجازه از مسئولان ماشین سازی به باشگاه بزرگ‌تر تبریز پیوستم.

الهامی درباره اینکه چرا اول فصل از باشگاه تراکتور جدا شد و اکنون دوباره به این تیم تبریزی پیوسته است، گفت: در ابتدای فصل شرایط مهیا نبود تا در تیم تراکتور بمانم به همین علت از این تیم جدا و به ماشین سازی پیوستم. به هر حال بعد از چند ماه با تصمیم مسئولان تبریزی به باشگاه تراکتور برگشتم.

او درباره اینکه با حضورش در نیمکت فنی تیم ماشین سازی شاهد نتایج خوب این تیم تبریزی در لیگ برتر بودیم و حتی برای اولین این تیم تبریزی توانست در دربی تبریز پیروز شود، بیان کرد: به هر حال کار تیمی باعث شد که ماشین سازی در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد و از نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تا بازیکنان مجموعه خوبی تشکیل داده بودیم.

الهامی درباره اینکه دستیار شیخ لاری در تراکتور شده است، بیان کرد: به هر حال من به همراه شیخ لاری هدایت تیم تراکتور را تا زمان انتخاب سرمربی جدید برعهده می‌گیریم و امروز هم تیم را تمرین دادم. به هر حال زنوزی قرار است سرمربی خارجی بزرگ برای تیمش به خدمت بگیرد و تا آن زمان به عنوان سرباز در خدمت تراکتور هستم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه این تیم تبریزی از وضعیت بحرانی خارج می‌شود، گفت: تراکتور تنها تیمی است که ۵ بازیکنش سابقه حضور در جام جهانی دارند و ۶، ۷ ملی پوش دارد و تیم بزرگی است. به هر حال خروج از شرایط بحرانی کار سختی است، اما شک نکنید تیم تراکتور با این همه هوادار به جایگاه اصلی اش بر می‌گردد و این امر شدنی است.


بیشتر بخوانید: مربیان ایرانی زیر ذره بین تراکتوری‌ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
پول بازی چرا
مربی سبک دار قاطع
تیمی که پنج کاپیتان بزرگ دارد در فوتبال ماذ جواب نمی دهد