ورود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اراک

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد اراک شد.

ورود وزیر ارشاد اسلامی به ساوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سفر یک روزه به استان مرکزی وارد اراک شد و مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدای شهر اراک، دیدار با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر، دیدار با کارکنان اداره کل ارشاد، حضور در شورای فرهنگ عمومی، دیدار با دو تن از پیشکسوتان فرهنگ و هنر و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی از برنامه‌های وزیر در اراک است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا هم میهمان استان مرکزی است و فردا به شهر‌های خمین و ساوه می‌رود.

صالحی فردا در دومین روز سفر وزیر به استان مرکزی ابتدا در خمین با جامعه قرآنی و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در بیت تاریخی حضرت امام (ره) دیدارمی کند و با پیشکسوتان فرهنگ و هنر خمین هم دیدار می‌کند و سپس با اصحاب فرهنگ و هنر ساوه و زرندیه نشست خواهد داشت.

حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به سفر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی گفت: وزیر ارشاد در این سفر به شهرستان اراک، ساوه و خمین سفر می‌کند.

حجت‌الاسلام عباس دانشی افزود: سفر دو روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته مورخ ۲۱ و ۲۲ آذرماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
خدا بخیر کنه