اعتبار ۲۰ میلیاردی برای توسعه فیبر نوری در مازندران

مدیر کل مخابرات مازندران از اختصاص اعتبار ۲۰ میلیاردی برای توسعه فیبر نوری امسال در استان خبر داد.

علی اصغر پور مدیر کل مخابرات مازندران در حاشیه برگزاری نمایشگاه الکامپ و فن بازار در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائمشهر، گفت: افزایش عملیات نصب فیبر نوری در سراسر استان از توفیقات مهم مخابرات مازندران است که امسال ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه این فناوری در چهار نقطه کجور، بلده نور، بندپی بابل ودو هزار تنکابن اختصاص یافت.

او افزود: با کمک استانداری و اداره کل ارتباطات و فناوری و اداره کل راه و ترابری مسیر‌های جاده آلاشت سوادکوه، دو دانگه ساری، جاده هراز و هزار جریب بهشهر از امکانات و مزایای آن برخوردار خواهند شد.

مدیرکل مخابرات مازندران، بازسازی و نوسازی شبکه مخابراتی ۹۰ روستای مازندران و افزایش پهنای باند شبکه‌ها در مراکز روستائی را دیگر اقدامات مخابرات استان در این عرصه دانست که در حوزه سرویس اف تی تی اچ بیشترین ضریب نفوذ را بعد از تهران داریم.

اصغری با تاکید بر اینکه نصب دکل‌های اینترنت با نظارت مخابرات جای هیج نگرانی برای سلامتی شهروندان ندارد گفت: متاسفانه ضعف پوشش اینترنتی نتیجه عدم همکاری در نصب دکل‌ها در مناطق خاص استکه گا‌ها اجازه ورود برای گسترش شبکه اینترنتی را نمی‌دهند.

او از ارتقای فناوری نوین ارتباطات برای پوشش فراگیر و ارائه خدمات گوناگون مخابرات این استان خبرداد که در اغلب حوزه ها، مازندران جزء استان‌های اول تا سوم کشور است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار