رزمایش پلیس راهور در محورهای مواصلاتی استان زنجان

جانشین رییس پلیس راه زنجان گفت:طرح زمستانه پلیس در محور‌های مواصلاتی استان زنجان اجرا می‌شود.

سرهنگ عظیمی جانشین رییس پلیس راه زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: طرح زمستانی پلیس و دیگر دستگاه‌ها در جاده‌ها و  به ویژه گردنه‌های برفی استان زنجان آغاز شده و با اجرای این طرح پلیس و نیرو‌های خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود،آماده ارائه خدمات در ایام زمستان به هم‌وطنان در محور‌های مواصلاتی استان هستند.

سرهنگ عظیمی  خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح زمستانی بیش از۷۵ تیم گشتی پلیس راه به محور‌های مواصلاتی استان اعزام می‌شوند.
 
آغاز طرح زمستانی پلیس در محورهای مواصلاتی استان زنجان
 
او گفت: در طول اجرای این طرح تیم‌های گشت پلیس به صورت محسوس و ثابت و روزانه در گردنه‌های زنجان -طارم، زنجان - دندی و گردنه پاپایی در طرح زمستانی امسال فعالیت می‌کنند.

جانشین رییس پلیس راه زنجان از رانندگان خواست در طول فصل سرما تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و تجهیزات گرمایشی خودرو خود را کنترل کنند.

او همچنین با اشاره بر ضرورت آگاهی‌بخشی به عموم مردم جهت همراه داشتن تجهیزات ایمنی سفر‌های زمستانی بیان کرد: لوازمی، چون زنجیر چرخ و سوخت کافی از عوامل مهم در سفر‌های زمستانی محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.