وزیر آموزش و پرورش:

پیوند نماز و نظام آموزش و پرورش وسیع و گسترده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند نماز و نظام آموزش و پرورش وسیع و گسترده است و مدرسه کانون یادگیری است و بیش از هر نهاد دیگری در تربیت نسل دخالت دارد.

سخنان وزیر آموزش و پرورش در اجلاسیه بین المللی نمازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محسن حاجی میرزایی صبح امروز در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» در گرگان اظهار داشت: پیوند نماز و نظام آموزش و پرورش وسیع و گسترده است، همیشه آموزش و پرورش برای ادای دین خود به ساحت نماز تلاش کرده و هر ساله بر حجم و تنوع این تلاش‌ها افزوده است.

او افزود: از انتخاب هوشمندانه و حکیمانه عنوان نماز و مدرسه تشکر کنم، زیرا مدرسه کانون یادگیری است و آینده این سرزمین و ملت در مدرسه رقم می‌خورد و بیش از هر نهاد دیگری در تربیت نسل دخالت دارد.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: البته خانه مدرسه اول و مدرسه خانه دوم است، اما مدرسه نقش عمیق‌تر و گسترده‌تری در تعلیم و تربیت برعهده دارد، زیرا در مدرسه هویت شکل می‌گیرد.

او ادامه داد: سهم مدرسه در امر نماز از مسجد که خانه خداست بیشتر است، زیرا مدرسه به شکوه مسجد می‌افزاید و یاران مسجد را افزایش می‌دهد.

 

انتهای پیام / اس

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.