استاندار قزوین:

گسترش شهر‌ها باید بر اساس نیاز‌های اجتماعی باشد

استاندار قزوین گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی گسترش شهر‌ها را باید همسان با نیاز‌های اجتماعی موجود مورد توجه جدی قرار دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار در جلسه شورای مسکن استان افزود: تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد کار ارزشمندی محسوب می‌شود که در گذشته صورت گرفت، اما اتفاقات و مشکلاتی که بعد‌ها در این حوزه پیش آمد نتیجه سهل‌انگاری و توجه نکردن به نیاز‌های آینده این بخش بود که امروز ما را با چالش‌های جدی در این حوزه روبرو ساخته است.

جمالی پور با بیان اینکه اگر کار‌ها برمبنای کار کارشناسی باشد ما را در آینده با مشکلات کمتری روبرو می‌سازد، افزود : اعتقاد داریم ارزش یک کارشناس برای انجام یک پروژه بسیار بالاتر از یک مدیر است و اگر مدیری خود کارشناس باشد، ارزش کار انجام شده دوچندان نیز خواهد بود.

او افزود: نگاه ما در حوزه فعالیت‌های عمرانی باید در سطح استان و برای همه مناطق آن یکسان باشد.

جمالی پور با اشاره به مشکلات موجود در ناحیه شهری مهرگان، گفت: با توجه به افزایش جمعیت این منطقه در آینده، پیشنهاد می‌شود کمیته فنی و تخصصی را برای رفع مشکلات این حوزه به همراه شهرک محمدیه تشکیل شود تا با یک نگاه و رویکرد جدی درصدد ایجاد بستر‌های مناسب و انجام تعهدات از پیش داده شده، باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.