شناگران برتر مهریز تجلیل شدند

شناگران برتر شهرستان مهریز با حضور رییس هیات شنای استان یزد تجلیل شدند.

شناگران برتر مهریز تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مصطفی سجادی، رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد در مراسم تجلیل از شناگران مهریزی تلاش و انگیزه زیاد را عامل موفقیت در رشته‌های ورزشی دانست و گفت: رشته شنا و واترپلو رشته‌ای بسیار مفرح و همچنین مدال آور است.

او افزود: حضور در دوره‌های آموزشی در ارتقای دانش مربیان تاثیرگذار است و هیات استان برای افزایش سطح فنی مربیان شهرستان مهریز آمادگی کامل را دارد.

سجادی با اشاره به برگزاری دوره‌های استعدادیابی رشته شنا در شهرستان مهریز اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های استانی نیز در پیشرفت شناگران موثر است.

علیرضا محمدی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز نیز در این مراسم گفت: این شهرستان پتانسیل خوبی در رشته‌های ورزشی و بخصوص رشته شنا دارد و مربیان و ورزشکاران این رشته در مهریز علاقه‌مند و مستعد هستند.

او تربیت نیروی متخصص در رشته شنای شهرستان مهریز را ضروری دانست و افزود: باید به نیاز‌های سخت افزاری این رشته بخصوص استخر استاندارد شهرستان مهریز توجه شود.

محمد دهقانیزاده، رییس هیات شنای شهرستان مهریز نیز مشکل اصلی شنای مهریز را عدم وجود استخر مناسب و استاندارد عنوان کرد و گفت: برای تحقق این امر نیازمند مساعدت اداره ورزش و جوانان و هیات شنای استان هستیم.

در این مراسم از ۱۵ نفر از شناگران برتر دختر و پسر دانش آموز که در مسابقات شهرستان مهریز حائز رتبه برتر شدند با اهدای مدال و لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار