نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری:

مرحوم آیت‌الله محمدی یک زاهد و عالم وارسته بود

مراسم ترحیم مرحوم آیت الله محمدی رئیس پیشین حوزه علمیه نهاوند در این شهر برگزار شد.

مرحوم آیت‌الله محمدی یک زاهد و عالم وارسته بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله موسوی اصفهانی نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه استان در مراسم ترحیم مرحوم آیت الله محمدی رئیس پیشین حوزه علمیه نهاوند گفت: مرحوم آیت الله محمدی رئیس پیشین حوزه علمیه نهاوند که فرزند خود را نیز تقدیم اسلام کرده بود تمام عمر پربرکت خود را در خدمت به حوزه علمیه و تربیت شاگردانش بود.

نماینده خبرگان رهبری افزود: جا داشت رحلت این عالم بزرگ و پدر شهید نه تنها در شهرستان نهاوند بلکه در استان همدان عزای عمومی علام می‌شد، زیرا ایشان دور گرانبهایی بود.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به آیات و روایاتی در مورد رحلت علما بیان کرد: امروز شهرستان نهاوند و این سرزمین عالم پرور در فقدان شخصیتی بزرگ و عالمی ربانی عزادار است و افکار امثال مرحوم آیت الله محمدی باعث شد که عقیده و افکار داعشی‌ها نتواند بر جوانان ما تاثیری نداشته باشد.

او بیان کرد: بی تدبیری بسیاری از مسئولان مشکلات بسیار بزرگی را برای مردم و بخصوص حوزه‌های علمیه به وجود آورده است و در آینده فکری اساسی به حال این مشکلات شود امروز بسیاری از مردم و طلاب با مشقت فراوان زندگی می‌کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: اینکه رئیس دولت بگوید من از گرانی بنزین خبر ندارم واقعا مصیبت است آیا این همه مشکلات مردم را نمی‌بینید.

 این مراسم با حضور گسترده مردم، مسئولین و جمعی از روحانیون و بیت معظم آیت الله محمدی و با سخنرانی آیت الله موسوی اصفهانی نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.