در استان کرمانشاه سالانه ۵۰۰ نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست می‌دهند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ترافیکی زمستانی تا روز ۲۰ اسفند، از استقرار ۱۰۰ تیم پلیس در جاده‌های کرمانشاه خبر داد.

سوانح رانندگی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار "علی اکبر جاویدان" روز پنجشنبه در رزمایش طرح ترافیکی - انتظامی زمستان ۹۸ کرمانشاه که در میدان صبحگاه پلیس کرمانشاه برگزار شد،گفت: ۱۵ تیم در سه محور "قلاجه"، "بیدسرخ" و "مله‌ماس" به صورت شبانه‌روزی حضور پیدا کرده اند.

او افزود: ۶۵ تیم پلیس راه و راهور به همراه ۲۰ تیم یگان‌های ویژه، انتظامی و امداد نیز در سایر محور‌ها و جاده‌های اصلی و فرعی استان در طول اجرای طرح حضور خواهند داشت.

او تامین نظم و امنیت و امداد رسانی به شهروندان در طول فصل زمستان را از جمله اهداف اجرای طرح زمستانی پلیس عنوان کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه طرح زمستانی با محوریت پلیس در استان اجرا می‌شود، یادآوری کرد: هلال احمر، اورژانس، راهداری و شهرداری نیز در این طرح همراه و همکار پلیس خواهند بود.

او در ادامه با اشاره به فراوانی سوانح رانندگی در کشور و به طبع آن استان کرمانشاه، افزود: سال گذشته حدود ۱۷ هزار نفر در جاده‌های کشور جان خود را از دست داده‌اند که باید برای کاهش آن تلاش کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه در استان کرمانشاه نیز به طور میانگین سالانه ۵۰۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز ۳۶۱ نفر جان خود را در حوادث جاده‌ای از دست داده‌اند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با همیاری همه دستگاه‌های عضو در اجرای طرح زمستانی، شاهد کاهش تصادفات و تلفات انسانی باشیم.

او در پایان از عموم شهروندان نیز خواست در فصل زمستان بیش از پیش حین رانندگی دقت کرده و حتما با نیرو‌های پلیس و دیگر نیرو‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند تا ان شالله شاهد کاهش محسوس سوانح رانندگی باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار