مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه اشتغال به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۴۳ میلیارد تومان بودجه اشتغال در جهت توانمندسازی مددجویان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره توانمندسازی مددجویان با استفاده از توان علمی پژوهشی گفت: بهره‌گیری از توان علمی، پژوهشی و فناوری اساتید و نخبگان دانشگاهی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در جهت خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان است.

او از اختصاص ۱۴۳ میلیارد تومان بودجه اشتغال در جهت توانمندسازی مددجویان خبر داد و افزود: تاکنون بخش قابل‌توجهی از این اعتبارات جذب و در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.

الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۵ هزار خانواده استان با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند بیان کرد: طبق آمار ۱۰ درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

او به برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی و همچنین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و یادآور شد: ارتباط قوی مددکاران و مشاوران کمیته امداد با افراد تحت حمایت باعث کاهش آسیب‌ها در خانواده‌های مددجو شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه بابیان اینکه امسال بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد ساخته‌شده است، گفت: برای سال ۹۸ ساخت حدود ۷۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی پیش‌بینی‌شده است که از این مجموع ۴۸۵ واحد روستایی و ۲۶۱ واحد نیز برای مددجویان شهری است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.