نماینده مردم دزفول از تغییرات مداوم مدیریتی این شهر انتقاد کرد

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: در اغلب شهر های خوزستان ثبات مدیریتی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پاپی زاده نماینده دزفول درمجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری تودیع و معارفه سرپرست ویژه فرمانداری دزفول به عدم ثبات مدیریتی در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: ثبات مدیریتی در اغلب شهرستان‌های استان خوزستان از جمله ماهشهر، دزفول، بهبهان، خرمشهر و شوش وجود ندارد که به مجموعه استانداری خوزستان بر می‌گردد.

او با انتقاد در خصوص استفاده نکردن از ظرفیت فرزندان دزفول در فرمانداری این شهرستان افزود: برای انتصاب سرپرست فرمانداری دزفول گزینه‌های بومی و فرزندان دزفول را به استانداری خوزستان پیشنهاد داده بودم، ولی متاسفانه برخی از افراد جلوی این انتصاب‌های بومی را گرفتند.

پاپی‌زاده به فضای مجازی متشنج شهرستان در این باره اشاره کرد، گفت بیان کرد: متاسفانه شاهدهستیم برخی انتصاب فرماندار غیربومی را به گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهند که بنده مخالف انتخاب گزینه بومی برای شهرستان هستم و در این باره هم کلیپی از بنده در فضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ نیاز است در این باره واقعیت‌ها به مردم شهرستان دزفول گفته بشود.

نماینده دزفول در ادامه به حواشی و اتفاقات پیرامون نصب تابلوی ورودی اندیمشک از سمت دزفول اشاره کرد، اظهار داشت: نصب تابلو در محلی قبلی خودش در تاریخ ۹۸/۶/۲۸ از سوی استانداری بار دیگر مصوب شد، ولی دلیلی اجرا نشدن آن معلوم نیست.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم حق دارند پیگیر مطالبات خودشان باشند، تصریح کرد: نبود ثبات مدیریتی به شهرستان دزفول آسیب می‌زند؛ استانداری خوزستان نگاه بدبینانه‌ای به شهرستان دزفول ندارد و در بحث اعتبارات کمک کرد، ولی برخی موارد برای مردم ابهام باقی مانده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.