نسخه جدید Mate 30 Pro 5G هوآوی رونمایی شد

هوآوی امروز از نسخه دارای پیکربندی جدید گوشی Mate 30 Pro 5G رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی یکی از شرکت‌هایی است که تاکنون توانسته موفقیت‌های بسیاری را برای خود به دست آورد. این شرکت حتی با وجود تحریم‌های آمریکا نیز به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. هوآوی به همه جهان ثابت کرده برای رسیدن به موفقیت و اهداف بزرگ نیازی به وابستگی به کشورهای دیگر ندارد. اکنون این شرکت از نسخه جدید یکی از گوشی‌های خود رونمایی کرده است.

اضافه شدن نسخه‌ای با پیکربندی جدید به Mate 30 Pro 5G 

گوشی هوآوی میت ۳۰ پرو 5G، سپتامبر گذشته در چین در دو نسخه پیکربندی ۸/۲۵۶ گیگابایت و ۸/۵۱۲ گیگابایت رونمایی شد. امروز، اما اتفاق جدیدی برای این گوشی افتاده است. نسخه جدیدی به این دستگاه اضافه شده که دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این مدل جدید دارای قیمتی برابر ۹۱۰ دلار است و پیش ثبت‌نام آن از ۱۲ دسامبر شروع می‌شود. فروش اصلی این نسخه جدید از ۱۸ دسامبر به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

نسخه جدید Mate 30 Pro 5G هوآوی رونمایی شد

مشخصات نسخه جدید Mate 30 Pro 5G  

گوشی میت ۳۰ پرو 5G از پردازنده Kirin 990 SoC استفاده می‌کند و از ابتدا دارای اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10 است. نسخه جدید هوآوی دارای صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس OLED است که اندازه‌ای برابر ۶.۵۳ اینچ دارد. در زیر صفحه نمایش این گوشی یک اسکنر اثر انگشت بیومتریک است که امنیت دستگاه را تامین می‌کند.

نسخه جدید Mate 30 Pro 5G هوآوی رونمایی شد


بیشتر بخوانید: عرضه نسخه ریمستر شده بازی Resident Evil 3


گوشی میت ۳۰ پرو 5G به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و در پشت آن دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود. البته دوربین اصلی میت ۳۰ پرو 5G به وسیله یک لنز اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق سه‌بعدی همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری انرژی می‌گیرد که توسط یک شارژر کابلی ۴۰ واتی و نسخه بی‌سیمش که ۲۷ وات قدرت دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، شارژ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار