پایان انتظار چندین ساله احداث میدان محمد آباد یزد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: میدان محمد آباد یزد بعد از گذشت چند سال به زودی افتتاح می‌شود.

پایان انتظار چندین ساله احداث میدان محمد آباد یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن عباسی هرفته رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث میدان محمدآباد در آینده‌ای نزدیک به اتمام می‌رسد، گفت: این میدان با اعتبار عمرانی قریب به پنج میلیارد ریال و اعتبار آزاد سازی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال، در حال اجراست.

او افزود: میدان محمد آباد که در حریم شهر یزد و در مسیر ورودی این شهر از سمت مهریز قرار دارد نزدیک به ۱۵ سال است معطل مانده بود و حالا مراحل پایانی احداث خود را به همت شهرداری یزد پشت سر می‌گذراند.

عباسی اضافه کرد: این میدان در تقاطع بلوار ورودی جنوبی شهر یزد و خیابان ورودی روستای محمد آباد در جایی اجرا می‌شود که متاسفانه تصادفات رانندگی و مصدوم و فوتی‌های زیادی را تاکنون داشته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این میدان که شش هزار و ۳۰۰ مترمربع وسعت دارد شامل هزار و ۷۰۰ متر سنگ جدول گذاری، دوازده هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت، علایم و تابلو‌ها و زیر گذری به طول ۲۰ متر برای عبور آب‌های سطحی و احشام می‌باشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار