رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد؛

جذب جوشکاران در فولاد کشور

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به نیاز ده درصدی فولاد کشور در جذب جوشکار گفت: این مهارت با توجه به معادن کشور آینده مطلوبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور علی‌اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از مسئولان شهرستان جیرفت مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی باهمکاری فنی و حرفه‌ای در  جیرفت افتتاح شد.

علی اوسط هاشمی در حاشیه این مراسم افزود: سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور آمادگی ایجاد مراکز مهارت‌آموزی در جوار دانشگاهی را دارد.

او با تاکید براینکه بر روی ارتقا مهارت در مراکز عالی کار شود گفت: دستاورد‌های مهارت خودباوری و خوداتکایی است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: یکی از راه‌های مهم برای برون رفت از ابرچالش بیکاری روی آوردن به توانایی افراد است.

علی اوسط هاشمی همچنین در حاشیه بازدید از کارگاه مکانیک خودرو مرکز فنی و حرفه‌ای مرکز جیرفت با بیان اینکه ارتقا مهارت منبطق با نیاز روز یک ضرورت است گفت: اگر مرکز مجهز به خودرو‌ها در جنوب کرمان ایجاد شود اگر این مهم مورد توجه قرار گیر ارتقا مهارت منبطق با نیاز می‌شود.

او با اشاره به اینکه مهارت جوشکاری ۱۰ درصد فولاد کشور را به خود جذب می‌کند گفت: این مهارت با توجه به معادن کشور آینده مطلوبی خواهد داشت.

رئیس سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای با اشاره به اینکه شرایط آب و هوا این مناطق برای کشت‌های گلخانه‌ای تصریح کرد: باید مدل‌های کشت گلخانه‌ای منطبق با علم و محصول ایجاد شوند.


بیشتر بخوانید:بومی سازی تولید فولاد در کشور


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار