فرماندار سمنان:

۱۴۳ تشکل مردمی در مرکز سمنان فعالیت دارند

سید عباس دانایی گفت: بالغ‌بر ۱۴۳ تشکل مردمی در مرکز استان سمنان مشغول فعالیت‌های گسترده در زمینه‌های مختلف هستند.

۱۴۳ تشکل مردمی در مرکز سمنان فعالیت دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در آیین اختتامیه جشنواره ورزش، مشارکت، سلامتی ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد سمنان بابیان اینکه بالغ‌بر ۱۴۳ تشکل مردمی در مرکز استان مشغول فعالیت‌های گسترده در زمینه‌های مختلف هستند گفت : در حال حاضر سه سازمان مردم‌نهاد از فرمانداری مرکز استان دارای مجوز بوده و فعالیت دارند.

او بابیان اینکه به ازای هر هشت ازدواج، یک مورد طلاق در مرکز استان سمنان اتفاق می‌افتد که نسبت به نُرم استانی بسیار مطلوب است، افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در این حوزه با مشارکت مجموعه‌های تشکل مردمی شاهد کاهش آمار طلاق در مرکز استان هستیم.

فرماندار سمنان بابیان اینکه برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی، می‌تواند کمک حال رفع مشکلات و موانع در مسیر پیشبرد امور این نهاد‌ها باشد، ابراز داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد با توجه به رسالت غیردولتی بودن خود، می‌توانند در مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو، نقش به سزایی را ایفا کنند.

دانایی بابیان اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و غیر دولتی به صورت ویژه پای‌کار بودند، تصریح کرد: قطعا با حضور این سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توان اقدامات خوبی را به انجام رساند که لازمه آن انجام همکاری‌های لازم با آن‌ها است.

او بابیان اینکه برای اولین بار، ۴۰۰ نفر از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد در این جشنواره ثبت‌نام کرده و در ۱۲ رشته ورزشی فردی و تیمی به رقابت پرداختند، افزود: این جشنواره از ۲۰ آبان ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز در شهرستان سمنان باهدف ایجاد تحرک، نشاط و شادابی برگزار شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.