راه‌اندازی تابلوی روزشمار افتتاح در پروژه احداث بزرگراه ارومیه به نازلو و سرو

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی تابلوی روزشمار افتتاح در پروژه احداث بزرگراه ارومیه به نازلو و سرو خبر داد.

حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی عصر امروز در حاشیه بازدید از عملیات راهسازی در بزرگراه ارومیه به نازلو و سرو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود:در حال حاضر عملیات خاکبرداری در کیلومتر ۴٨ و۴٧ محور ارومیه به نازلو و سرو اجرا می‌شود. همچنین عملیات بتن‌ریزی در کیلومتر ٣١ از دیگر اقدامات انجام شده در این محور بوده که تمهیدات لازم با توجه به شرایط جوی و جلوگیری از یخ‌زدگی به کار رفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ١٠ کیلومتر از طرح احداث بزرگراه ارومیه به نازلو و سرو به طول ۵۵ کیلومتر باقی مانده که اتمام عملیات راهسازی در سه و نیم کیلومتر، جزء تعهدات کاری امسال اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است.

حمزه لو افزود:همچنین قرارداد احداث هفت و نیم کیلومتر دیگر ابلاغ شده که پیش‌بینی می‌شود در یک‌ونیم سال آینده به بهره برداری برسد.
 
وی گفت:تکمیل طرح احداث بزرگراه ارومیه به نازلو و سرو با توجه به اهمیت این محور در دسترسی به پایانه مرزی سرو و حمل و نقل بین‌المللی جزء برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل راه و شهرسازی استان به شمار می‌رود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.