عرصه ورزش را به عرصه رقابت‌های سیاسی تبدیل نکنید

رئیس اداره ورزش و جوانان سنقرو کلیایی، از روسای هیأت‌های ورزشی خواست به هیچ عنوان عرصه ورزش را به عرصه رقابت‌های سیاسی تبدیل نکنند.

انتخابات مجلس به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسین آذرکمنداز فعالان ورزشی شهرستان سنقرو کلیایی به ویژه روسای هیأت‌های ورزشی خواست تا پایان ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ورود به عرصه سیاسی و استفاده ابزاری از ورزش به نفع هر کاندیدی جدا خودداری کنند.

او با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد از نیازهای هیأت‌های ورزشی، بیان کرد: فعالان ورزش نباید به خاطر وعده‌های ناچیز برخی افراد سودجو عرصه پاک و طاهر ورزش را که رسالت سلامت جامعه را برعهده دارد دچار خدشه و ناهنجاری کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سنقرو کلیایی، حضور فعال جامعه ورزش و جوانان در تمامی عرصه‌های مشارکت اجتماعی را واجب و لازم دانست و افزود: البته نباید این حضور به بازار سیاسی‌کاری برخی از کاندیداها تبدیل شود.

او در ادامه به عنوان اخطار جدی به روسای هیأت‌های ورزشی و باشگاه‌داران، متذکر شد: با هرگونه استفاده ابزاری از ورزش در تمامی سطوح ورزشی شهرستان به‌ویژه استفاده از اموال عمومی در این راستا برخورد جدی و قانونی خواهیم کرد.

آذرکمند در پایان برگزاری هرگونه برنامه و مناسبت بزرگ ورزشی در شهرستان را منوط به رعایت کامل قانون و تصمیم و اجازه شورای تامین دانست.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار