مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد؛

تجلیل ویژه از بانوان فوتبالیست استان ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:اگر تیم فوتبال بانوان در پایان لیگ روی سکو بروند تجلیل ویژه خواهم کرد.

تجلیل از بانوان فوتبالیست استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , در پی درخشش تیم فوتبال بانوان شرکت گاز استان در رقابت‌های لیگ برتر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان، داری پور مدیر عامل شرکت گاز، قبادی مسئول امور ورزش بانوان وسنجابی رئیس هیات فوتبال استان با حضور در زمین فوتبال چوار محل تمرین تیم پالایش گاز از زحمات این ورزشکاران تجلیل کردند.

علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این تجلیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی امور ورزش از تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

 علی شائی افزود: انتظار می‌رود پالایشگاه گاز ایلام علاوه بر تیم فوتبال بانوان، دیگر رشته‌های ورزشی را حمایت کند.

او ابراز امیدواری کرد با کمک مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوان با رایزنی با وزارت نفت، اعتبارات حوزه ورزشی را افزایش دهند تا پالایشگاه بتواند قدم‌های بهتری برای ورزش استان بردارد.

علی شائی با اشاره به اینکه انتظار است پالایشگاه گاز ایلام پرچمدار توسعه ورزش فوتبال استان شود، اضافه کرد:تلاش شرکت پالایش گاز ایلام برای نگهداشت تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر قابل تقدیر است.

او ادامه داد: تشویق بانوان برای حضور در مسابقات خانگی تیم فوتبال بانوان پالایشگاه یک امر ضرورری میدانم وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی‌های مناسب بتوان این امر را محقق نمود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.