لیگ اروپا؛

پیروزی پر گل منچستریونایتد در شب صعود رم

در ادامه دیدار‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ۱۲ مسابقه برگزار شد.

پیروزی پر گل منچستریونایتد در شب صعود رمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ۱۲ مسابقه شش گروه دوم برگزار شد.

در مهمترین مسابقه و در گروه L تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آلکمار هلند بود که با چهار گل به پیروزی رسید. اشلی یانگ در دقیقه ۵۴، گرین وود ۵۸ و ۶۴ و خوان ماتا در دقیقه ۶۲ گلزنان شایطین سرخ در این بازی بودند.

در دیگر بازی این گروه، تیم پارتیزبان بلگراد صربستان با نتیجه چهار بر یک مهمانش آستانه قزاقستان را مغلوب کرد. در جدول این گروه، منچستریونایتد با ۱۳ و آلکمار با ۹ امتیاز صعودشان از قبل به دور بعد مشخص بود.

در دیگر دیدار مهم و در گروه J، تیم آاس رم میزبان ولفسبورگر اتریش بود که با تساوی دو بر دو متوقف شد. پروتی در دقیقه هفت و ادین ژکو در دقیقه ۱۹ برای جالوروسی و فلورنزی در دقیقه ۱۰ (گل به خودی) و ویسمن در دقیقه ۶۴ برای مهمان گل زدند.

در دیگر بازی این گروه، تیم باشاک شهیر ترکیه مهمان مونشن گلادباخ بود که به پیروزی دو بر یک رسید. در جدول این گروه، باشاک شهیر ترکیه با ۱۰ امتیاز و رم با ۹ امتیاز راهی مرحله بعد شدند.

در گروه K ولورهمپتون انگلیس با چهار گل بشیکتاش ترکیه را برد و اسلوان براتیسلاوا با نتیجه چهار بر دو مغلوب براگای پرتغال شد. در این گروه براگا با ۱۴ و ولورهمپتون با ۱۳ امتیاز صعود کردند.

در گروه I ولفسبورگ را با یک گل سن اتین را برد و خنت دو بر یک السکاندریا را شکست داد. خنت و ولفسبورگ که پیش از این صعودشان قطعی بود، ۱۲ و ۱۱ امتیازی شدند.

در گروه H اسپانیول با با یک گل مقابل مهمانش زسکامسکو شکست خورد و مصاف تیم‌های لودوگورتس و فرانس واروژ با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اسپانیول با ۱۱ و لودوگورتس با هشت امتیاز در این گروه صعود کردند.

در گروه G نیز پورتو سه بر دو فاینورد را برد و گلاسکو رنجرز در خانه مقابل یانگ بویز به تساوی یک بر یک رسید. در این گروه نیز پورتو با ۱۰ و گلاسکورنجرز با ۹ امتیاز صعود کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار