برنامه ریزی برای بزرگداشت آیت الله تالهی در همدان

اعضای شورای سیاست گذاری کنگره بزرگداشت آیت الله تالهی، با آیت الله نوری همدانی در قم دیدار کردند.

برنامه ریزی برای بزرگداشت آیت الله تالهی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان همدان  در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: از ۲سال پیش مقدمات برگزاری کنکره آیه الله تالهی، پس از کنکره آیت الله آقا نجفی همدانی بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب فراهم شد و همه آثار و دست نوشته‌ها شامل توصیه‌های اخلاقی، دعا‌ها و زیارت ایشان بازآفرینی، بازنویسی و چاپ شده است.
آیت الله نوری همدانی هم با تاکید بر بزرگداشت مقام علما در قرآن کریم گفت: سیره و روش زندگی علما و محبت آنان در دل و جان مردم جا گرفته و همواره مردم آنان را در زندگی الگوی خود قرار می‌دهند.

آیت الله نوری همدانی در بیان ویژگی‌های معنوی و عرفانی آیت الله تالهی هم گفت: این عالم ربانی فردی بسیار با تقوا و برخوردار از زهد و ارادت و تواضع بود و عرفانی که مدنظر امام خمینی بود در وجود ایشان متصور بود.

او همچنین از نماینده، ولی فقیه در استان همدان خواست علاوه بر نظارت بر حوزه‌های علمیه مسائل و مشکلات معیشتی مردم را رصد و برای رفع آن با کمک و هم اندیشی انسان‌های خیر و نوعدوست بازار و عامه مردم اقدام کند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.