اهمیت دادن به تولید داخلی، ثمرات زیادی به دنبال دارد

استاندار اصفهان گفت:اهمیت دادن به تولید داخلی، ثمرات زیادی از جمله اشتغال‌زایی را به دنبال داردکه این امر با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادها و تولید کنندگان میسر می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در بازدید از شهرک صنعتی جی اظهار داشت: به منظور رونق تولید و بهبود اشتغال استان اصفهان باید مدیران دستگاه‌های اجرایی، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید، همدل و هماهنگ باشند.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی ادامه داد: بر همین اساس جلساتی در استانداری ترتیب داده می‌شود تا بتوان برای حل معضلات فعلی چاره اندیشی کرد.

او افزود: بازدید ما و مدیران نهاد‌های مختلف استان از شهرک صنعتی جی با هدف رصد مشکلات و گفتگو با تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شد و این امر تا ارائه راهکار و حل چالش‌ها استمرار خواهد یافت.

رضایی با تأکید بر این‌که اهمیت دادن به تولید داخلی، ثمرات زیادی از جمله اشتغال‌زایی را به دنبال دارد، گفت: این امر با هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌ها و تولید کنندگان میسر می‌شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از تولید‌کنندگان می‌خواهیم مشکلات موجود در تمام زمینه‌ها را شناسایی و اعلام کنند و استانداری نیز وظیفه پیگیری و نظارت بر این کار را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.