علی‌نژاد: در دوره‌های گذشته اعتمادی به روسای فدراسیون‌ها وجود نداشت/ همچنان در ووشو فعالیت می‌کنم

سرپرست معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که همچنان در فدراسیون ووشو فعالیت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حکمی که از سوی مسعود سلطانی‌فر دریافت کرده‌است، اظهار داشت: ابتدا باید از سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، بابت اعتمادی که به من داشته تشکر کنم. بنده دومین رئیس فدراسیونی هستم که در دوره این وزارت‌خانه، چنین مسئولیتی را قبول می‌کنم. در دوره‌های گذشته چنین اعتمادی به روسای فدراسیون‌ها وجود نداشته است.

علی‌نژاد: در دوره‌های گذشته اعتمادی به روسای فدراسیون‌ها وجود نداشت/ همچنان در ووشو فعالیت می‌کنم

علی‌نژاد ادامه داد: از زحمات داورزنی هم به خاطر فعالیت‌های خود در دوره قبلی تشکر می‌کنم. امیدوارم که من نیز بتوانم از تجربیاتم استفاده کنم تا  ورزش  کشور حال بهتری داشته باشد. ۷ ماه و ۱۰ روز تا المپیک فاصله داریم و اولویت، حضوری قدرتمند در این بازی‌ها است. روابط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، در بالاترین سطح ممکن وجود دارد و همکاری خوبی بین این  ۲ مجموعه رخ داده است.

او خاطرنشان کرد: من نیز گوشه‌ای از این کار را در دست خواهم گرفت سعی می‌کنیم کاروان قدرتمندی را راهی بازی‌های المپیک کنیم.


بیشتر بخوانید: علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای شد


رئیس فدراسیون ووشو درمورد اینکه به صورت همزمان در این فدراسیون و وزارت ورزش فعالیت خواهد کرد، گفت: با توجه به این که حکم من به عنوان سرپرستی است، همچنان رئیس فدراسیون ووشو نیز هستم تا ببینیم در آینده شرایط به شکلی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار