آغاز نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان در شهر منتظران دزفول

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از آغاز نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستاییان و عشایر سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی‌فرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول درخصوص جشنواره ملی قرآنی روستاییان و عشایر سراسر کشور گفت: جشنواره ملی قرآنی ویژه روستاییان و عشایر کشور در شهر منتظران از شهر‌های اقماری این شهرستان آغاز شد.

او افزود: این مسابقات در ۳ رشته تحقیق (صوت)، ترتیل و اذان از صبح تا بعدازظهر امروز جمعه در زینبیه شهر مسجد جامع شهر منتظران در حال برگزاری است.

سعادتی فر سن افراد شرکت کننده در این جشنواره را بین ۱۸ تا ۳۰ سال عنوان کرد و اظهار داشت: این افراد که تعداد آن‌ها ۱۰۰ نفر است برگزیدگان استان‌های خود هستند و در این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۹ داور کار داوری این مسابقات را انجام می‌دهند، ادامه داد: پذیرش شرکت کنندگان دیروز انجام شد و امروز مسابقات در حال برگزاری است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ملی قرآنی (مدهامتان) فردا شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی برگزار می‌شود.

شهر منتظران از شهر‌های اقماری دزفول که به تازگی از روستا به شهر تبدیل شده تاکنون میزبان چندین جشنواره قرآنی در سطح استانی و کشوری بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.