امام جمعه موقت سمنان:

انتخابات ابزاری برای انتخاب سرنوشت مردم کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس بابیان اینکه انتخابات ابزاری برای انتخاب سرنوشت مردم کشور است گفت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که اصلح باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه ۲۲ آذرماه ۹۸ در سمنان بابیان اینکه هر دو سال یک انتخابات در ایران برگزارشده و این بیشتر از هرجای دیگری است گفت: جمهوری اسلامی یعنی آنچه مردم بخواهند و این مصداق مردم‌سالاری است.

او افزود: چیزی که اکثریت بخواهند و بر اساس قران باشد درواقع همان جمهوری اسلامی است لیکن می‌بایست همه مصوبات و آیین‌نامه‌ها با پسوند اسلام مصوب شود.

عبدوس بابیان اینکه انتخابات ابزاری برای انتخاب سرنوشت مردم کشور است، تصریح کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که اصلح باشند.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام شد و طبق بیانات رهبر انتخابات بدون حضور مردم انقلاب اسلامی سرپا نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدوس با اشاره به اتفاق‌های آبان ماه ۹۸ به بیانات رهبری در این باره اشاره کرد و گفت: با مواردی که در آبان پس از افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد و مطالباتی ایجاد شد، رافت اسلامی سرلوحه قرار گرفت، در این بین افرادی که دشمن آموزش داده بود مکان‌های عمومی را هدف قرار دادند، ولی صف آشوبگران و اغتشاش‌گران را باید از معترضان جدا کرد.

امام جمعه موقت سمنان افزود:رهبر انقلاب دستور بررسی دادند که صف مطالبه‌گران و اغتشاش‌گران جدا شود و آن‌ها که برنامه‌ای در ضد نظام نداشتند حساب آن‌ها جدا شود، حتی مورد توجه قرار گرفتند و رأفت و رحمت اسلامی در افق دید رهبری دیده شد که آیندگان آن را بیشتر درک خواهند کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار