معرفی یک فرد از سوی گروه یا مجموعه‌ای برای رأی دادن نادرست است

امام‌جمعه تفت گفت: گروه‌های مختلف با تشریح وظایف و اهمیت نمایندگی مجلس به مردم شاخص ارائه کنند تا مردم خود تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام سید محمد سرمه چشم امام‌جمعه تفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان تفت، گفت: معرفی یک فرد از سوی  گروه یا مجموعه‌ای برای رأی دادن را نادرست است و گروه‌های مختلف با تشریح وظایف و اهمیت نمایندگی مجلس به مردم شاخص ارائه کنند تا مردم خود تصمیم بگیرند.

او با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از عرصه‌های فرهنگ را انتخابات عنوان کرد وافزود: باید این فرهنگ در انتخابات نهادینه شود که فرد کاردان انتخاب شود و نباید نگاه جناحی داشت.

امام‌جمعه تفت بابیان اینکه هر کاری متخصصی دارد، افزود: مجلس در رأس امور است و مقدرات کشور از سوی  نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد ازاین‌رو باید افراد شایسته‌ای به آن راه یابند.

حجت‌الاسلام  سرمه چشم انتخابات را یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی ذکر کرد و از مردم به‌ویژه جوانان خواست تا برای قدردانی از این نعمت نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت با اشاره به برگزاری شورای فرهنگ عمومی در شهرستان تفت، فرهنگ را مقوله‌ای مهم و گسترده خواند که حاصل زحمات چندین ساله بزرگان است.

او در بخش دیگری از خطبه‌های خود به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز پرداخت و گفت: این پیام تذکری برای مؤمنان بود که باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار