دبیر و سخنگوی اتحادیه صیادان کشور:

امیدواریم دولت سهمیه مناسبی در اختیار صیادان قرار دهد

کامران آتین گفت: سهمیه قایق‌های صیادی در استان‌های جنوبی کشور هنوز ابلاغ نشده و امیدواریم سهمیه مناسبی متناسب با نیاز صیادان به آنان اختصاص یابد.

امیدواریم دولت سهمیه مناسبی در اختیار صیادان قرار دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،کامران آتین دبیر و سخنگوی اتحادیه صیادان کشور اظهار کرد: شمار بالایی از قایق‌های صیادی در استان هرمزگان از طریق دریا امرار معاش می‌کنند که با افزایش ناگهانی قیمت سوخت در کشور عملا توان به دریا رفتن ندارند.

او افزود: از همان اولین روز‌های آغاز سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت با فرمانداری‌های شهر‌های ساحلی و استانداری هرمزگان نامه‌نگاری کردیم و پیگیر سهمیه سوخت صیادی شدیم و امیدواریم دولت سهمیه کافی برای صیادان در نظر بگیرد.

دبیر و سخنگوی اتحادیه صیادان کشور با بیان این که شناور‌ها به میزان مصرف سوخت بالاتری برای طی مسافت‌های دریایی نیاز دارند، تاکید کرد: دولت تمامی ملاحضات در این زمینه را در نظر بگیرد.

آتین بر اهمیت ساماندهی شناور‌های صیادی برای هدفمندشدن سهمیه اختصاصی نیز تأکید کرد و گفت: تعاونی‌های صیادی محلی در این زمینه می‌توانند به دولت کمک کرده و نقش محوری در این بخش را بر عهده بگیرند.


بیشتر بخوانید:سهمیه سوخت شناور‌های صیادی استان هرمزگان هفته آینده ابلاغ می‌شود


منبع: فارس

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.