کمک هفت میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومانی کمیته امداد به مسکن مددجویان اصفهانی

کمیته امداد استان اصفهان هفت میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان در هشت‌ماهه سال ۹۸ برای ارائه هزارو ۷۳۶ خدمت در زمینه مسکن به مددجویان اصفهانی پرداخت کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع، قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان با تأکید بر برنامه‌ریزی این نهاد در زمینه توانمندسازی مددجویان، خاطرنشان کرد: کمک به تأمین مسکن مناسب یکی از اضلاع چندضلعی توانمندسازی نیازمندان است.

او بابیان اینکه در شرایط امروز جامعه، مسکن به یک کالای مصرفی با قیمت بالا تبدیل‌شده است، گفت: نیازمندان و به‌ویژه مددجویان کمیته امداد در چنین شرایطی با مشکلات عدیده‌ای در زمینه مسکن مواجه هستند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کمک‌های زیادی از طرف کمیته امداد به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

زارع افزود: کمیته امداد استان اصفهان هفت میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان در هشت‌ماهه سال ۹۸ برای ارائه ۱۷۳۶ خدمت در زمینه مسکن به مددجویان اصفهانی پرداخت کرد.

او خاطرنشان ساخت: از این مبلغ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای خرید، احداث و تکمیل مسکن ۳۶۸ خانوار مددجوی شهری و روستایی هزینه شد و بیش از دو میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان نیز به تعمیر مسکن ۱۳۶۸ خانوار دیگر اختصاص یافت.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان در انتها با تأکید بر ضرورت مشارکت خیران و نیکوکاران در این زمینه، گفت: نزدیک به ۴۲ درصد از هزینه ۸ ماهه این نهاد در زمینه مسکن مددجویان از محل صدقه و کمک‌های مردمی تأمین‌شده است.


انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.